Aliesya Maisarah's FotoPage

By: Aime Abd Aziz

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  >  >>]    [Archive]
Friday, 7-Nov-2008 09:33 Email | Share | | Bookmark
Hari Raya 2008

dengan ibu
Dengan Baba
pi beraya..
View all 5 photos...


Untuk Tatapan kawan2 semua...

Maaf dah lama tak load gambar aliesya terkini... sibuk dgn kerja...

Yg ini adalah gambar raya baru-baru ni...
tu la gelagat aliesya..
Muka2 sedih tu sebab menangis tak mau kat sapa2...
die nak dgn ibu dan baba die jer...

Tapi raya kali ni seronok sgt sebab ada nya aliesya ni...
Dapat kutip duit raya banyak...





Friday, 7-Nov-2008 09:08 Email | Share | | Bookmark
~Aliesya dengan mainan die~




Tuesday, 12-Aug-2008 06:32 Email | Share | | Bookmark
~Foto Terkini Aliesya - 2 1/2 bulan~

Nak tido dah la...
Lepas Mandi...
Ini foto-foto terkini Aliesya untuk tatapan kengkawan ibu...

Sekarang Aliesya dah pandai bersembang (bhs depa ja yang faham)...
dan pandai mengamuk kalau mengantuk... menangis sampai selakkkk...
haiii...ibu dan baba sabar je la tgk gelagat die...



Pas tu mabuk pulak naik kereta jauh2...kalau tido tu ok la pulak... hai..
dah kui besar ni... kui buleh macam2... risau pulak nak bawa jalan jauh2...



Ibu beli cekak rambut (warna pinkdgn kuning lagi) kat pasaraya TESCO bagi nampak cam perempuan sikit...maklumla rambut tak panjang lagi.. org ingat baby boy ja...



Tuesday, 22-Jul-2008 05:18 Email | Share | | Bookmark
~Aliesya dah 2 Bulan~

ceria..
sayang ibu...
Di rumah (sblm kene cucuk)
View all 5 photos...
Hari ini 20/07/2008, usia aliesya genap 2 bulan.
Ibu, Baba, Mak tok, Tok Abah dan Ucu teman Aliesya ke INS Alor Setar untuk cucuk 2 bulan.
Kesian Ibu&Baba tgk Aliesya kene cucuk.
Tapi Aliesya kuat, menangis kejap ja (tak sampai 1 minit dah senyap).
Pas tu ibu&baba bawa Aliesya jalan-jalan ke pasaraya tesco baru buat.
Aliesya ceria..hilang rasa sakit kene cucuk tu...
Ibu beli sepasang baju untuk Aliesya. (biasa la pantang tgk baju cantik mesti beli)



Sayang Aliesya...


Thursday, 17-Jul-2008 04:18 Email | Share | | Bookmark
Bersama Ibu & Baba Keluar Makan....

Dgn baba...
Sayang Baba...
Dgn Ibu...
View all 11 photos...


Keluar makan kat luar, tak jauh jiran sebelah jer kat umah mak mentua..
malas nak masak...
Makan Nasi Goreng Ayam jer kira sedap juga la...
Janji kenyang.. Bawa la Aliesya tu skali...
Sambil2 tu jalan2 la makan angin...
Suke la si Aliesya tu tido pun tak jadi..


[<<  <  [1]  2  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net